bevat 0 artikelen

Klachten

Wij streven naar perfecte afhandeling van de wensen van U als klant.

Echter kan het voorkomen dat het ergens in onze procedure niet geheel naar wens gaat. Graag willen wij dit samen met u oplossen middels onze klachtenprocedure :

 

- U kunt de klacht indienen zo snel als mogelijk na het ontvangen van uw bestelling
- Houd uw klant en ordernummer gereed.
- U neemt dan het liefst via mail contact met ons op , maar u mag het ons ook schriftelijk melden.
- U doet dit via info@teamwearwinkel.nl 
- Wij nemen uw klacht in behandeling
- Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een telefonische terugkoppeling met een passende oplossing van uw klacht.

 

Verder willen we u erop wijzen op de geschillenprocedure van de thuiswinkelorganisatie :

 

Artikel 15 - Geschillen

 

 1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

4. Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.

5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.

6. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.

7. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.

8. Indien naast de Geschillencommissie Thuiswinkel een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop of dienstverlening op afstand de Geschillencommissie Thuiswinkel bij uitsluiting bevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifid aangesloten geschillencommissie.

 

Betaalmethodes

payment icons

Contact

info@teamwearwinkel.nl


077-2046998 Venlo 

Openingstijden Showroom

Venlo (spoorstraat 245) is geopend op:

Dinsdag van 10:00 tot 17:00 uur
Woensdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Donderdag van 10:00 tot 17:00 uur. 

 

 

Klantenservice